Координаційна нарада з головами постійних комісій

  9 лютого 2018 року голова районної ради Валентина Любомська провела координаційну нараду із головами постійних комісій та виконавчим апаратом районної ради по питанню підготовки до чергової сесії районної ради, яка відбудеться 23 лютого 2018 року.

 Голови постійних комісій підтримали пропозицію голови районної ради Валентини Любомської щодо продовження взаємодії з органами виконавчої влади та виконавчим апаратом районної ради при вирішенні питань згідно повноважень та підготовки документів для подальшого розгляду на засіданнях постійних комісій та сесіях.

 Розглянуто питання взаємодії голів постійних комісій та працівників виконавчого апарату з метою підвищення ефективності діяльності ради, якості підготовки документів при розгляді на засіданнях постійних комісій та сесіях районної ради.

  При цьому зверталась увага щодо дотримання виконання рішення районної ради від 22.09.2017 № 17-16/УІІ «Про Порядок підготовки та внесення на розгляд Тальнівської районної ради проектів рішень» в частині підготовки проектів рішень та термінів їх внесення і оприлюднення.

 Також попередньо розглянуто проекти порядків денних засідань постійних комісій та стану поданих документів. Звернуто увагу на те, що кожна структура і служба має діяти згідно своїх повноважень та вдосконалювати роботу за станом виконання прийнятих рішень районної ради.

 Голова районної ради спільно із головами постійних комісій обговорили питання щодо визначення пріоритетних напрямків діяльності на 2018 рік, направлених на вирішення конкретних питань в галузі освіти, культури, медицини та недопущення погіршення якості надання послуг в даних сферах.

  В роботі координаційної наради активну участь взяли голови постійних комісій районної ради Олександр Дімітров, Валентина Сарана, Анатолій Ковальов, Лідія Заверталюк, Володимир Танцюра та керуючий справами виконавчого апарату районної ради Віталій Карпук.

                                                              Виконавчий апарат районної ради.

Повернутись